دانلود آهنگ جدید پاشا گولسس به نام من سن سیز

خوش آمديد - امروز :

دانلود آهنگ جدید پاشا گولسس به نام من سن سیز

موضوع : آذربایجان, ,

دانلود آهنگ جدید پاشا گولسس به نام من سن سیز

Download New Single Track By Pasha Gulses Called Man Sənsiz

میکس و مستر_روزبه علیزاده , ترانه سرا:مهدی پاشا بیگ

 

 

متن آهنگ من سن سیز از پاشا گولسس :

گئديبسن باخيرام بوش يئرووه من …

چیرپینیر اوره‌گیم باتیر نفسیم ….

ایسته‌ییرم آغلایام ..دانیشام…دینم…

عکسیوه باخديقجا بوغولور سسيم ….
_
من سنیسیز یاشیرام سن منسیز نجه

گوزلریم حسرتله دولور هر گئجه
دوزدو آرامیزدا غم،کدر چوخدی
آما سنن سورا سوگیلیم یوخدی
_
ائله بيل قه‌هرلی، توتقون دومانسان
داش اولوب اورگینده غمین کدرین
دولو بیر بولودسان، یاغمیرسان آما
سوسوبسان ، اورگیمدن یوخدور خبرین

منی سندن آییران دنیادی تکجه
قورخورام قارانلیق دا سن سیز گجه لر
گل الیمدن توتارکن ، سس وئر سسیمه
دویغوسوز غم ائویم اولدو کوچه لر

Mp3 320

Pasha GulsesMan Sənsiz


ارسال نظر
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







تمام حقوق مادي و معنوي و ترجمه قالب براي "پارس تولز : مرجع وبمستران ايراني" محفوظ است و هر گونه کپي برداري خلاف قوانين مي شود. مترجم قالب: پارس تولز